Dieta OleofarmVitum®…
  ...naturalne bogactwo
kwasów omega-3

 
 
 

Przykładowy jadłospis diety OleofarmVitum®

 

Dieta OleofarmVitum®

Źródło energii na cały dzień w diecie OleofarmVitum® powinno pochodzić z różnych grup. Idealny podział przedstawia się następująco:

 50% energii z tłuszczu = 1050 kcal

10% energii z białka = 210 kcal

30-40% energii z węglowodanów = 840 kcal

 

WARTOŚĆ ENERGETYCZNA DZIENNEGO JADŁOSPISU =  2100kcal

Wg. przeliczników Atwatera codzienna dieta powinna składać się:

116,6g tłuszczu = 1050 kcal

 52,5g białka = 210 kcal

210g węglowodanów = 840 kcal

 

Rozkład 4 posiłków w ciągu dnia i procentowy udział spożywanych kalorii

 
ŚNIADANIE 25% energii 25×2100/100=525kcal
Tłuszcz=29,1g Białko=13,1g Węglowadany=52,5g
II ŚNIADANIE 15% energii 15×2100/100=315kcal
Tłuszcz=17,5g BIałko=7,8g Węglowodany=31,5g
OBIAD 35% energii 35×2100/100=735kcal
Tłuszcz=40,8g Białko=18,4g Węglowodany=73,5g
KOLACJA 25% energii 25×2100/100=525kcal
Tłuszcz=29,1g Białko=13,1g Węglowodany=52,2g
 
Dzień 1 Dzień 2 Dzień 3 Dzień 4 Dzień 5
Pierwsze śniadanie Owsianka z otrębami i jabłkiem Kanapki z sałatą i polędwicą drobiową oraz koktajl malinowy Sałatka z makaronu razowego i suszonych pomidorów Grahamki z jakiem i warzywami Koktajl truskawkowy z siemieniem lnianym
Drugie śniadanie Kanapki z pastą twarogową i rzodkiewkami Sałatka grecka z chlebem graham Jogurt z porzeczkami i migdałami Sałatka z czerwoną fasolą Chłodnik ogórkowy
Obiad Kasza gryczana z duszonymi warzywami Ryż brązowy z leczo + sok z aronii Komosa ryżowa ze szpinakiem Makaron razowy z indykiem i pesto oraz mizeria Kasza gryczana z brukselką
Kolacja Pełnoziarniste grzanki z łososiem i salsą pomidorową Sałatka z awokado Kanapki z pastą z makreli Pumpernikiel z kozim serem i kiełkami oraz sok pomidorowy Kanapki z twarożkiem chrzanowo-łososiowym
 

Wszystkie receptury można znaleźć w zakładce przepisy